het einde van het jaar

Een frisse nieuwe start staat er op de planning. Mondo Nero loopt heel rustig en gestaag door, en ik ben inmiddels al druk met deel twee. Ik kan wel zeggen dat ik een goed jaar achter de rug heb. Een jaar met ups en downs dat heeft iedereen wel. Ook een jaar waar ik wijzer van ben geworden.  Wat ik vooral geleerd heb is dat je vooral jezelf moet blijven. als je actief bent op het world wide web heeft iedereen een mening over je. Vooral het kunnen afkraken vindt men heel belangrijk.

En dat is prima, dat houdt mij scherp, maar je kweekt er ook een olifantenhuid van.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nooit zou doen. dit omdat ik liever positief ten opzichte van mensen ben.  Want wat je geeft krijg je ook  terug. Maar dat neemt niet weg dat sommige liever constant hun mening als feiten presenteren. Maar dat mag, als die mensen graag hun energie insteken.

 

Ik ga zeker proberen om wekelijks een blog te posten, en jullie op de hoogte te houden van de vorderingen van mijn 2e boek en alle beslommeringen rondom mijn leven.

Zoals jullie misschien hebben kunnen zien op instagram is er al een kleine verrassing bij een foto gezet. wat?

Ik zou zeggen zoek mij op en probeer te het te vinden! ik hoor het graag van jullie  hier kunnen jullie mij vinden op instagram

 

https://www.instagram.com/yolan7430/

 

Dan wil ik jullie allemaal een geweldig fantastisch liefdevol en vooral een heel mooi 2016 toewensen .

geniet lees lach verwonder en ontdek!

 

lieve groet Yolanda Halmans

auteur Mondo Nero

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Mondo nero

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Yolanda Halmans