ijzel kou versus regen hoge temperaturen

januari  gaat rommelig van start. en dan niet alleen in het weer. Want wat is het raar. Het noorden is bevroren en het zuiden blijft maar warm. Nou heb ik daar persoonlijk niks tegen, want wil ik schaatsen rij ik gewoon 'even' naar het noorden. Ik heb natuurlijk al een jaar of 15 niet op de schaats gestaan en heb ook geen behoefte om dat ooit nog eens te doen.  Wacht 4 jaar geleden heb ik onvrijwillig op de schaats gestaan met dank aan mijn broer die mij zo nodig moest overhalen (ik trap er natuurlijk ook weer in) en mij het ijs opduwde.. 2 weken spierpijn gehad. Nou dat doe ik dus nooit weer.. Maar ja schaatsen op straat is wel übercool. (ja ja ik weet het raar woord maar ik hou ervan!!)  misschien onder het genot van warme chocomelk?

 

Natuurlijk blijkt het een speldenprik te zijn en is het nu inmiddels weer bijna voorjaar, dus ik hup mijn hoedje op en heb ik alweer zin in de lente. Helaas is de temperatuur buiten iets anders dan achter het glas. Dus besluit maar toch achter mijn laptop te kruipen en verder te gaan met mijn boek. 

 

Ineens bedenk ik mij dat ik had gezegd dat ik elke week zou proberen een blog te posten... whaaaaa voor nu lukt dat dus.  Het is momenteel niet alleen rommelig in de maand januari maar mijn hoofd kan er ook wat van. Maar dat komt vast door het rare weer. gisteren alles donker regen en kou, vandaag volop zomer. (achter glas dan hè) 

 

Dus ga vandaag maar denk ik afschrijven en besluit heel wijs om te gaan genieten van het mooie weer een lekkere kop koffie, en een spannend plot wat maar in mijn hoofd zit en op papier moet. (zijn jullie erachter wat ik verstopt op instagram heb gezet??)  als je het weet hoor ik het graag!!!

 

Voor nu wens ik jullie een heel fijn weekend.

en volg mij ook zeker op Facebook instagram en Twitter.

 

een lieve groet

Yolanda Halmans

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Mondo nero

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Yolanda Halmans