schrikkeljaar en andere weetjes

2016.. een schrikkeljaar.  blijft een gek iets... schrikkeljaar...

Eén keer in de vier jaar is er een schrikkeljaar. Het jaar telt dan 366 dagen in plaats van 365 dagen. Dit is gedaan omdat anders de seizoenen niet meer kloppen. De lente zou dan steeds vroeger beginnen.

nou klinkt dat heel interessant.... maar wat ik nog belangrijker vindt ik heb een dag langer om te schrijven in mijn  2e boek. Dat is toch minstens zo fijn!

 

Nou vraag je je misschien af waar ik heen wil met dit weetje.. nou...... dat zal ik vertellen.  Iedereen is tegenwoordig bezig met weetjes..... wist je dat?

 

Nee? Nou nu weet je dat dus wel..  ;-)

Wist je trouwens dat heel veel mensen tegenwoordig bezig met verantwoord eten? en dan heb ik het niet over macrobiotisch gezond, of paleo voedsel soep en groente dagen sapdagen en ga zo maar door..

 

wist je ook dat heel veel mensen tegenwoordig hardlopen? Al dan niet vrijwillig of dat heel veel mensen tegenwoordig elk jaar een obstacle run gedaan moeten hebben.. heel leuk hoor ik heb zelf 3 jaar geleden aan mudmasters meegedaan. niet om mee te doen met de meute, niet om er bij erbij te horen, niet omdat ik het toch wel even doe... ( het was echt zo zwaar!!!) maar ik heb het wel gedaan!!! En zo trots ben ik op wat ik bereikt heb en wat ik heb gedaan, er zijn best mensen die van alles van mij vinden. maar dat mag.... ik ben tenminste mijzelf

dan weet je dat ook weer. :-)

 

wist je ook dat je vooral jezelf moet blijven? want dat is meer dan voldoende en in mijn geval ruim voldoende :-) (beetje zelfspot mag best toch)

mijn 2e boek vordert gestaag en ik ben er zeer tevreden over tot nu toe.. het is een tikje heftiger dan Mondo Nero maar dat kan wel toch?

Ik heb mij voorgenomen dat  ik volgende keer een preview op mijn website  zet van deel 2.... en misschien ook de titel???

 

Dus voor iedereen...... be yourself everyone else is taken...

En veel plezier met deze weetjes ... :-)

 

een lieve groet

Yolanda Halmans

 

 

 

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Mondo nero

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Yolanda Halmans