moeten.....

Moeten. dat woord hoor ik soms wel 100 keer per dag.... oké beetje overdreven misschien maar wel heel veel.

Ik wil dan ook standaard zeggen, ik moet niks!

Maar ja dat is natuurlijk ook niet zo. Misschien is het moeten ook  niet zo beladen woord, en maken wij de mensen het beladen.

Ik bedoel, ik  moet opstaan, maar ja ik wil ook opstaan. Natuurlijk de wekker loopt om half 7 af( bij mij overigens om 6.20uur voor het idee dat ik nog 10 minuten speling heb)maar ik ben eigenlijk altijd al voor de wekker wakker. Dus sta ik dan op omdat het moet, of omdat ik gewoon wakker ben.

Tja... dus wat is moeten, ik moet heel veel maar ik wil ook heel veel. mensen ontmoeten sociale contacten onderhouden schrijven, boodschappen doen. Niemand zegt mij dat ik dat moet doen.

 

Schrijven moet ik ook, niet omdat mensen mij er toe dwingen maar omdat ik het leuk vindt. Dan is moeten toch weer leuk, en dan is moeten geen moeten meer maar willen. volg je het nog? ;-)

Oké terug naar het schrijven. Deel 2 van Mondo Nero laat even op zich wachten maar dat komt omdat mede gezondtechnisch een paar dingen wat belangrijker waren. Maar nu langzamerhand krijg ik weer grip op mijn eigen leven en gaat het goed.

 

Het boek gaat overigens geen mondo Nero 2 heten hoor. Dat zou erg afgezaagd zijn, ik heb al een titel en die heb ik al eens door laten schemeren op mijn Facebook pagina en Twitter. ik hou hem nog even in het donker.

Wat ik merk is dat ik het weer erg fijn vindt om te schrijven, ik  kan mij er weer erg in verliezen. Er ligt ook geen druk op heerlijk.

 

Vorige week moest ik iets opzoeken , en bij toeval kwam ik deze foto tegen, een 'normale' bibliotheek in Amerika .. Wat zou ik daar uren kunnen doorbrengen zeg. waarom kunnen wij niet zulke bibliotheken neerzetten..

Ja ik weet het Amerika is alles groot groter grootst... maar oooh wat zou ik daar graag willen zijn nu..

Dus zet ik hem bij deze blog en terwijl ik dit post kijk ik naar de foto van die prachtige bibliotheek.. Mijn dag kan niet meer stuk..

Ik ga nu weer verder met de moordpartij in deel twee..... ja het blijft spannend ook in het tweede boek.

 

ik wens jullie een geweldig weekend toe en

ik zou zeggen pak een boek kruip onder een deken en ga lezen (bij voorkeur Mondo nero;-) )

 

groeten Yolanda Halmans

 

auteur mondo Nero en nu druk met 2e deel

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Mondo nero

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Yolanda Halmans