loopt ooit zoals je wil of dacht.

Loopt ooit iets zoals je wil of dacht.

Ik heb heel lang geleden al geleerd dat de wereld heel hard is. Dat heb ik in een van mijn 1e blogs met jullie gedeeld. Mijn man is begin november geconstateerd met mondholtekanker.

onze wereld stond stil... We hadden op dat moment nog maar 2 keuzes.. doorvechten of niet.. Het feit dat ik dit aan jullie vertel moge dus duidelijk zijn dat we gevochten hebben.

 

Zoals het nu eruit ziet lijkt mijn man de strijd te gaan winnen. makkelijk nee verre van  maar dat zullen jullie wel snappen. Het is vooral een rollercoaster geweest, een sneltrein waar je niet uit kan kan stappen. Hij raast nog steeds door maar nu wat langzamer

Dus nu krijg ik ook weer de kans om wat meer op  mijn pagina te zijn. Het zal nog niet mega vaak zijn maar het begin is er. Zonder een aantal hele lieve mensen om ons heen hadden wij  het heel wat moeilijker gehad om doorheen te komen, dat is wat ons enorm geholpen heeft de mensen om ons heen die er voor ons waren zonder vragen zonder een blik van meelij gewoon omdat wij wij zijn. Dat heeft ons zoveel gedaan, dat kan ik jullie  niet eens in woorden uitdrukken hoeveel die mensen voor ons betekenen. namen noem ik niet het zijn er teveel allemaal op hun eigen manier. maar degenen die weten wie wij bedoelen. Sommige met enkel een woord andere met armen om je heen het opvangen van onze zoon , want ook voor hem was het een enorme klap. maar ook door te zeggen hoe uniek ze je vindt door te zijn wie je bent, die zin van een hele lieve vrouw deed mij zo ontzettend veel, dat ik er nu nog meer van doordrongen ben dat je op de wereld bent om elkaar te helpen.  en door de dingen die ik doe mensen kan helpen door mezelf te zijn dat is zo fijn. Ik ben erg blij dat ik de kracht had om mijn man te steunen(want helaas zijn strijd tegen kanker moest hij zelf ondergaan) onze zoon te kunnen helpen en mezelf op de been te houden. maar een ding moet gezegd worden zonder jullie had ik dit niet gekund. (de video is voor jullie die ons zo ontzettend gesteund hebben.)

Dank jullie  wel voor alles en ik ga weer een nieuwe frisse start maken met mijn 2e boek. die heeft veel te lang op de plank stil gelegen.

tot zo snel als ik tijd heb.

 

een lieve groet van Yolanda Halmans

Auteur Mondo Nero

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Trudy Halmans (maandag, 08 mei 2017 16:40)

    Kanjer. Je maakt me aan het huilen,dikke knuffel ook voor Rob

  • #2

    yolanda halmans (maandag, 08 mei 2017 18:02)

    Lief van je dankjewel �

Mondo nero

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Yolanda Halmans