Gevaarlijk russisch

Tibetaanse mastiff
Tibetaanse mastiff

Gevaarlijk russich..

Dat klinkt een beetje zoals het is toch? 

Maar ik wil iets pakkends, in de lijn van mondo nero...

Heel langzaam lukt het weer om de boel op te pakken en verder te gaan met deel 2... maar ik liep een beetje vast merkte ik..... 

Dus begon ik afgelopen maanden weer opnieuw te goochelen met de woorden.. en ik kwam steeds dichter bij mijn doel.. 

Ik merkte dat ik een titel nodig heb om door te kunnen..


En na een stuk gelezen te hebben van wat ik al geschreven had viel het mij binnen... 


Morte russo... ja dat is het!  Ik ben blij dat ik er uit ben.. nu vraag je je misschien af, wat doet die tibetaanse mastiff op de foto??? 

Ik zou zeggen laat je fantasie  gaan en wacht het af... ik zal een deze weken een sneak preview plaatsen met een klein stukje waar misschien die hond in voor komt😉

Een hele fijne dag en tot snel


En delen wordt zeer gewaardeerd!

Mondo nero

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Yolanda Halmans